Ik heb storing in mijn groepenkast. Wat nu?

Kijk allereerst of alle knoppen in de groepenkast ingeschakeld (naar boven) staan. Is dit het geval, maar heeft u geen spanning, waarschuw dan uw installateur of netbeheerder.
Staat er een zwarte of blauwe knop naar beneden, dan is de beveiliging uitgeschakeld. Schakel de knop weer in door deze omhoog te duwen.
Schakelt de beveiliging zichzelf opnieuw uit, dan dient u eerst te achterhalen waar het probleem zit; per component is dat namelijk anders. Zie ook de groepenkaart in uw meterkast, met daarop een instructie over hoe te handelen bij welke storing.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Gerelateerde vragen

Liever direct contact opnemen? Onze medewerkers staan klaar om u te helpen.

Zakelijk

Technical support voor installateurs en groothandel.

Stel uw technische vraag Direct contact opnemen

Particulier

Neem direct telefonisch contact op met Consumenten Support en stel uw technische vraag.

Direct contact opnemen